Історія закладу освіти

Дошкiльний навчальний заклад (ясла-садок) «Сонечко» відкрився 18 жовтня 2010 року./Files/images/IMGP1534.jpg

Працює за новою програмою "Дитина" та "Впевнений старт" - програма для дітей старшого дошкільного віку.
«Сонечко»- працює 4 роки за які здобув багато нагород за хорошу й сумлінну працю на користь дітей та громади.

Дошкiльний навчальний заклад «Сонечко» працює 4 групи, які повністю укомплектований дітьми, залежно до віку дітей.
Молодша
Середня
I-Старша.
II-Cтарша
Загальна кількість дітей становить приблизно 136 осіб.
Штатний розпис закладу складає 31 особу, з яких 12 педагогів 10 з них здобувають освіту у вищих навчальних закладах. /Files/images/PA220256 1.JPG

Головним завданням з педагогічними кадрами, було, надання методичної роботи з метою покращення практики – навчання та виховання дітей. За основу було взято, відчуття стану дитини, навчити вихователя відчувати внутрішній світ, інтуїцію, розуміння дитини, вміння відчути її переживання і прагнення прийти на допомогу.

Велику увагу у нашому дошкільному закладі, приділяється навчаннню. Ведеться робота з кадрами враховується їхня підготовленість. Види роботи з кадрами, їх кількість визначається за потребами. Робота планується за такими формами:
o Підвищення педагогічної майстерності – семінари, практикуми, засідання круглих столів, консультації, практичні відкриті покази занять з різних видів діяльності. Підчас цих заходів проводиться обмін досвідом, взаємовідвідування, обговорення новинок педагогічної літератури. Заклад отримає підписку сучасних методичних журналів для дошкільників.
Для того щоб допомогти молодому спеціалісту оволодіти навичками і знаннями докільної структури на базі садочка проводяться різні форми роботи:
• Консультації;
• Практичні перегляди з різних видів занять;
• Взаємовідвідування;
• Засідання круглих столів;
• Підсумкові заняття;
• Святкові ранки;
• Спортивні змагання;
• Лялькові вистави;
Проходять взаємовідвідування районних занять за графіком РМО метод. кабінета (для фіз. інструкторів, муз. керівників, пом. вихователів). Також намагаємось зрозуміти творчі нахили і здібності педагогів та враховуючи додаткову педагогічну освіту, викладач фізкультури, образотворчої діяльності, викладач праці, англійської мови, хореографії навантажувати педагогів за призначенням та розвивати їхні творчі здібності в бесідах, заняттях, спостереження, грі, екскурсіях, самостійній художній діяльності

За планом Районного методичного кабінету в районі відбулося 29 відкритих занять на базі ДНЗ «Сонечко» проводились такі заняття :
Інтегроване заняття за літературними творами В.О Сухомлинського «Філософія природи». Заняття для середніх груп «Політ у космічний простір». Інтегроване дослідницьке заняття з пріоритетом екологічного виховання “Поважаємо природу, всім розкажемо про воду” . Заняття з фізкультури «Хто зі спортом дружить завжди буде дужий». Метод обєднання завідуючих «Перспективний розвиток навчальних закдадів району».
Та в інших закладах:
Народознавство «Закосиченя» с.Мала Вільшанкак , «Санітарно-гігієнічні вимоги щодо утримання приміщень в дошкільному навчальному закладі» с. Перше Травня, «Логіко-математичний розвиток під час організованих форм роботи» ДНЗ «Альонушка», та. Ін..

Протягом навчального 2010-2013рр. педагоги працювали за своїми творчими нахилами та здібностями.
Брали певний вид діяльності і розкривали його, задіюючи комплексний підхід.
В який входять такі види діяльності:
 Бесіда;
 Заняття;
 Гра;
 Спостереження;
 Образотворче мистецтво (малювання, аплікація, ліплення);
 Екскурсія;
 Свято-розвага.

5.Теми цих форм навчання обиралися за потребами,які виникали під час практичної роботи з дітьми.
 Адаптація дитини до дошкільного закладу;
 Культурно-гієнічні навички – роздягання, миття рук, прийом їжі, чергування.
 Методика образотворчої діяльності малювання, ліплення, аплікація;
 Методика проведення фізичного розвитку дитини – ранкова гімнастика та гімнастика пробудження після сну;
 Логопедична методика – правильна звуко-вимова;
 Читання художньої літератури за творами В.Сухомлинського де приділяється увага морально-етичному вихованню дітей.

Медичними працівниками контролюється в групових кімнатах дотримання температурного, провітрювального, кварцу вального, санітарно-гігієнічного режиму. Систиматичний проводиться огляд дітей та антропометричні дані.
Так як діти перебувають в закладі близько 12 годин, звертаємо увагу на зручне ортопедичне взуття. Під час ігор та сну одяг дітей повинен відповідати встановленому температурному режиму. За бажанням батьків в групових кімнатах встановленні зволожувачі повітря та балони з чистою питною водою.


Кiлькiсть переглядiв: 5

Коментарi