Формувати систему логіко-пізнавальних дій, використання математичних матеріалів як основу для розвитку й удосконалення сенсорних дій. Логіко-математична компетентність передбачає здатність дитини самостійно здійснювати: класифікацію геометричних фігур, предметів та множин за якісними ознаками та чисельністю; впорядкування предметів за величиною, масою, об’ємом розташування у просторі; обчислення та вимірювання кількості, відстані, розмірів, довжини, ширини, висоти, об’єму, маси, часу. Виходячи з положень Базового компонента дошкільної освіти, педагог має озброїти дитину вмінням жити, сприймати життя в цілісності. Це значно складніше, ніж окремо формувати систему знань і вмінь із математики, природи, грамоти. Дитина не володітиме істинним світоглядом, якщо не вмітиме цілісно сприймати світ. У закладі проводяться підсумкові заняття з математики у всіх вікових групах.
07.02.19 Старша група, 5.02.19 Молодша група,15.02.19 Середня група,